poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Liebster Award

 Liebster Award


Zostałam nominowana do Libster Award przez DarkHappy -chan oraz Masaki Kamatayan , a więc teraz zasady :„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania DarkHappy -chan

1.Ukochana postać z anime?
Ogólnie moją ukochaną postacią męską jest Dino Cavallone z Katekyoushi Hitman Reborn. Uwielbiam go! Mój kochany blondyn. xD  Damską ulubioną postacią jest Erza Scarlet z Fairy Tail. Jest bardzo silna, piękna i powala osobowością. Po części utożsamiam się z nią, ale ja nie jestem tak piękna. A Fairy Tail najbardziej lubię Gray'a Fullbuster'a. Zawsze powala mnie swoim ekshibicjonizmem. ;)
 2.Jakie imię ci się podoba.
Podoba mi się imię Scholastyka. Jest dosyć rzadkie, ciekawie brzmi i jest oryginalne. Na jednej z wycieczek szkolnych nauczyciel zaczął na mnie tak mówić i jakoś tak pozostało to do końca. ;P
 3.Jaki masz cel życiowy.
Moim celem życiowym jest założenie rodziny, znalezienie dobrej pracy oraz chociaż jedna podróż do Japonii.
 4.Kochasz kogoś bardziej niż postać z Pytania 1?
 Oj...na razie nie ma takiej osoby. Lecz nadal mam nadzieję, że takowa osoba się pojawi. To tylko nadzieja, a nie pewność. A i tak uważam, że jestem za brzydka i nigdy nie będę miała chłopaka.
5.Masz zwierzęta? (rodzeństwo się liczy) Jak tak to ile i jak się nazywają?
Mam psa, nazywa się Misiu i ma już bodajże 13 lat. Nie wiem czy rybki się liczą, ale je mam. xD I mam też starszego brata, którego wprost nie znoszę! Małpa jedna mnie tylko wkurza, ma 19 lat i idzie niedługo na studia, ale moim zdaniem do końca życia pozostanie noobem w CoD'a.
 6.Ulubiony kolor?
Poprawka: Dwa ulubione kolory. xP Uwielbiam czarny oraz zielony. Ich połączenie też wygląda moim zdaniem całkiem nieźle, lecz to zależy od odcienia zieleni. ^^
 7.Ulubione słowo? Dlaczego?
 Hm...to dosyć trudne pytanie... Nie mam chyba ulubionego słowa. Jak kiedyś takowe będę miała to dam znać. xD
 8.Ulubiony cytat?

          "Nigdy nie odwracaj wzroku; czy to od koszmaru, czy od prawdy."

9.Ile masz lat?
Jestem starą 16. xD W następnym tygodniu rozpocznę nieszczęsne liceum. ;)
 10.Co skłoniło cię do pisania bloga?

Tak naprawdę pomysł wziął się znikąd. Od zawsze miałam w głowie pełno pomysłów na różne opowiadania i jakieś historyjki. Znajomym opowiadałam straszne historie i bardzo im się podobały. Zaczęłam oglądać Fairy Tail, pojawił się pomysł na historię, widziałam uprzednio wiele blogów o różnej tematyce i pomyślałam czemu nie? Chciałam się ze wszystkimi podzielić moimi chorymi pomysłami i powstał ten blog, a później kolejne. W planach mam następne kilka, ale one pojawią się dopiero po zakończeniu tego bloga. No i w ten sposób już od roku męczę ludzi moimi opowiadaniami. xD
11.Lubisz The Gazette?
Dużo słyszałam o tym zespole, lecz nie miałam jakoś okazji, aby przesłuchać choć jedną piosenkę. Tak, więc nie mogę powiedzieć czy ich lubię czy nie. Jak na razie moim ulubionym zespołem jest ONE OK ROCK. <3


Pytania od Masaki Kamatayan



1. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Czytać książki i grać w gry komputerowe. Jestem wielbicielką książek i przeczytałam ich bardzo wiele. Oczywiście, zamierzam przeczytać jeszcze więcej. Jak ktoś zna jakieś dobre to może mi polecić. ;D
2. O czym zazwyczaj myślisz?

Najczęściej myślę o moich historiach, blogach i kolejnych przygodach moich bohaterów. Planuję wszystko z wielkim wyprzedzeniem. Myślę o tym nawet w szkole i później rodzice mówią, że wychodzi mi to w ocenach. A moje oceny to mocne 4. xD
3.Ulubiona cecha w zwierzęciu.

Oczy. To najbardziej przykuwa moją uwagę, zwierzęta mają oczy różnych kolorów i różnią się one od ludzkich oczu. Uwielbiam, gdy zwierzę lustruje mnie wzrokiem. =w=
4.Jaka jest twoja ulubiona pora dnia?

Noc! Ja kocham spać! Gdybym mogła to bym z łóżka nie wstawała i wszystko robiła w nim tzn. jadła, grała, pisała i czytała. ;]
5.Ulubione zajęcie?

Pisanie oraz pływanie. Pisanie to moje życie mimo, że mam na to coraz mniej czasu. A woda to mój żywioł, odkąd byłam mała nie lubiłam opuszczać wody.
6. Masz rodzeństwo. Jeśli tak to jakie ma twoim zdaniem najlepsze cechy?(jak nie masz rodzeństwa to skreśl)

Mam starszego brata. On nie ma żadnych dobrych cech! No może poza wyglądem. Wygląda całkiem w porządku i co jakiś czas zmienia swój image. xD Poza tym jest dla mnie ZŁEM. Jest noobem i wielkim leniem. Nie widzę pozytywnych cech. Oczywiście, często mnie dręczy i zawsze całą winę zwala na mnie.
7.Ulubiony bohater z książki najczęściej przez ciebie czytanej.

Mam dwóch takich bohaterów. Jest to Harry Potter, tytułowy bohater serii książek Pani Rowling oraz Han Alister z serii książek Siedem Królestw Pani Wiliams Chima.
8.Ulubione Jedzenie?

Jem wszystkiego po trochu. Nie jestem zbyt wybredna jeśli chodzi o tą dziedzinę. xD
9. Jaki wolisz świat? Swój, Realny, czy z Anime?

Zdecydowanie Anime! Tylko nie wiem, które Anime bym wybrała. xD Niektórzy mi mówią, że jestem straszną marzycielką i przez to życia sobie zepsuję. ;(
10. Co cię tknęło do pisania bloga?

Jak już innym pytaniu odpowiedziałam, zaczęłam pisać bloga, żeby podzielić się z innymi moimi pomysłami. Chociaż nie wiem czy komukolwiek się to podoba...
11. Jaki jest twój znak zodiaku? ( jak nie chcesz to nie odpowiadaj)

Urodzinki mam 18 maja, więc jestem Bykiem. xD Moje urodziny są blisko urodzin mojego bloga. xD

Nominuję:

Amishia Blood 
Alice 
Zero Yay 
HioriNo Hanabi 
Kuroineko
NatsuSalamander 

Moje pytania:
1. Jakie Anime jest twoim ulubionym?
2. Jaki przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
3. Ulubiony zespół muzyczny?
4. Masz rodzeństwo? Lubisz je? (Jeśli nie masz to możesz opisać jak to jest być jedynakiem.)
5. Ulubiona postać z Anime.
6. Jaką tematykę Anime lubisz? (np.Horror)
7. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
8. Jakie cechy zarówno wyglądu jak i charakteru lubisz i nie lubisz w sobie?
9. Lubisz sport? Jaki? Dlaczego? Jak nie to podaj czemu.  
10. Co sądzisz o osobach homoseksualnych?
11. Co sądzisz o swoim życiu? Wolałabyś żyć jak teraz czy jak w Anime?

3 komentarze:

  1. hejka. Jak myślisz kiedy zaczniesz kolejny rodział School Fairy Tail?? bo ja tu czekam i czekam xD i nie wiem kiedy nadejdzie


    dziękuje bardzo

    ~~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy rozdział ;( .Zatrzymałaś na najciekawszym momencie .No to życzę weny
    Ps :Jeśli będziesz miała ochotę to wejdź na mojego bloga :)
    http://natsuxlucyinneopowiadanie.blogspot.com/ a jeszcze jedno miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Masz zwierzęta (rodzeństwo się nie liczy)" - O matko!!! Rozwaliło mnie to pytanie :)

    OdpowiedzUsuń