sobota, 24 listopada 2012

Rozdział 58 - "Szczęka opada?!"

Rozdział 58

 Erza jak każdego ranka wstała, obudziła swojego chłopaka i poszła do kuchni zrobić śniadanie. Zjedli śniadanie, ubrali się i wyszli do szkoły. Taka codzienność. W szkole było jak zawsze głośno i wybuchowo. Po szkole całe Fairy Tail poszło stoczyć walkę z gangiem Castle of glass (Zamek ze szkła). Było dosyć ciężko, ale jakoś im się udało. Uwolnili wszystkich ludzi przetrzymywanych przez ten gang. Na najwyższym poziomie ich kryjówki znaleźli dziewczynę. Wyglądała ona na rok bądź dwa młodszą od nich. Była nieprzytomna, a na jej twarzy było widać ślady zadrapań i siniaki. Miała ona długie, proste, brązowe włosy związane w dwie kitki za pomocą czarnych wstążek. Ubrana była w czarną spódnicę, białą koszulę i na to brązową marynarkę. Na nogach miała podkolanówki i czarnobrązowe trampki. Zabrali ją ze sobą do kryjówki Fairy Tail. Wendy opatrzyła jej rany, stwierdziła, że nie odniosła większych obrażeń tylko jest wyczerpana i potrzebuje dużo odpoczynku. Zostawili ją w pokoju medycznym i wrócili do swoich spraw. Erza poszła załatwić sojusz z gangiem Dwarf Death (Karzeł zagłady). W tym gangu były same karzełki, ale mimo wszystko były zwinne i silne. Był to potrzebny i bardzo korzystny sojusz. Była na miejscu spotkania i oczekiwała na przybycie przedstawiciela karzełków.

 
Sojusz został zawarty szybko i sprawnie. Tymczasem w kryjówce wróżek obudziła się tajemnicza dziewczyna. Fairy Tail ucieszyło się.
-Nareszcie się obudziłaś.-powiedziała uśmiechnięta Lucy.
-Martwiliśmy się o ciebie.-dodała Levi.
-Czemu?-zapytała trochę oszołomiona.
-Jak to czemu?- odparł pytaniem na pytanie Gray.
-Jestem obcą osobą. Nie znacie mnie.
-My zawsze pomagamy tym komu trzeba pomóc, a zresztą gdy cię zobaczyliśmy poczuliśmy, że jesteś podobna do nas i chcemy się z tobą zaprzyjaźnić.-powiedział Natsu.
-Cieszę się. Dziękuję wam.-odparła.
-Okej. Wynocha wszyscy! Ona musi odpocząć.-powiedziała głośno Wendy.
Wszyscy wyszli i zostawili dziewczynę samą. Zrozumieli, że zapomnieli zapytać o jej imię, ale tym zajmą się później. Zadzwonili do Erzy, która uśmiechnęła się na wieść o tym.
 
 
Tytania wróciła do kryjówki. Inni zrobili zakupy i obiad. Zjedli go szybko i Lucy poszła zanieść jedną porcję ich pacjentce. Gdy weszła do pokoju zobaczyła puste łóżko i otwarte okno. Wkurzyła się, na jej czole zaczęła pulsować żyłka, a ona sama krzyknęła:
-Kolejna osoba, która nie umie używać drzwi jak normalny człowiek!-wybiegła z pokoju. Wróciła do przyjaciół, którzy zaczęli już grać w rozbieranego pokera i pić alkohol, który sprowadziła Cana. Blondynka próbowała powiedzieć im o zaistniałej sytuacji, ale było za głośno. Chciała już głośno warknąć na nich, ale poczuła pociągnięcie za rękaw. Spojrzała za siebie i ujrzała dziewczynę.
-Proszę to w podziękowaniu za pomoc.-uśmiechnęła się i podała jej małą pandę.
-Dziękuję. To po to wyszłaś?
-Tak. Chciałam podziękować tobie, tej małej dziewczynce imieniem Wendy i innym osobom, które mnie tu zabrały.
-To musisz podziękować jeszcze Natsu, Gray'owi i Erzie.-odparła blondynka.
-Pomożesz mi?
-Oczywiście.-razem poszły do różowowłosego chłopaka i do chłopaka w samych majtkach, którzy już po krótkiej chwili zaczęli walczyć.

 
Erza akurat wyszła na małe zakupy.
-Czas, żebyś wyjawiła nam swoje imię.-powiedziała Wendy.
-Właśnie. Chcemy wiedzieć.-rzekła Levi.
-Może do nas dołączysz?-zapytała podekscytowana Bisca.
-Dobrze. Chętnie do was dołączę, ale szukam ważnej dla mnie osoby. Zostałam z nią rozdzielona jak byłam mała.
-Nie martw się! Pomożemy ci!-wykrzyknęli wszyscy z Fairy Tail.
-Dziękuję!- na salę weszła Erza, która wróciła z zakupów.- Jestem Maya Scarlet.-wykrzyknęła uśmiechnięta dziewczyna. Wszyscy nie mogli w to uwierzyć.
-Kogo szukasz?-zapytał Makarov.
-Starszej siostry, Erzy Scarlet.
-To ja.-powiedziała zmieszana szkarłatnowłosa.
  
 
-Siostrzyczko!-krzyknęła Maya i rzuciła się na szyję Erzy. Zdziwienie wszystkich zebranych przeszło najśmielsze oczekiwania.

 
Erza wiedziała, że ma młodszą siostrę, ale nigdy nie sądziła, że ją odnajdzie, ponieważ tak wiele razy próbowała i jej się to nie udawało. Ich rodzice zginęli w wypadku samochodowym, a one zostały odesłane do różnych krewnych. Żaden krewny nie zajmował się nimi dobrze ani długo, więc błąkały się tak od jednych do drugich. Erza znalazła Fairy Tail, a Maya musiała sama sobie radzić. Cały czas szukała swojej starszej siostry, którą kochała nad wszystko. Cieszył się z ponownego spotkania. Przytuliły się do siebie i zaczęły głośno płakać. Gdy zmęczyły się płaczem poszły do domu Erzy. Maya miała tam zamieszkać. Fairy Tail urządziło wielką imprezę na cześć ponownego spotkania sióstr. Impreza była huczna, głośna, zabawna, a przede wszystkim członkowie gangu urządzili jedną wielką rozróbę po wypiciu zbyt dużej ilości alkoholu. Maya znalazła siostrę i stała się członkiem najsilniejszego gangu w Magnolii.

C.D.N~.

Witam, witam! Mam nadzieję, że rozdział się podobał!^^ A teraz mam dla was 2 informacje:

1. Rozdziały będę dodawać w piątki, soboty i niedziele. W tygodniu nie ma na to szans,

ponieważ jestem zawalona nauką i lekcjami. Przepraszam i proszę o wyrozumiałość.

2. Przy tym rozdziale pomagała mi najlepsza przyjaciółka z reala. I Maya jest jej odbiciem

 lustrzanym. Pozwoliła mi na takie coś, że jak będzie 15 komentarzy do tego rozdziału

to będę mogła dodać jej zdjęcie z reala. Mamy nadzieje, że to zrobicie dla mnie

i dla niej. Życzymy wam POWODZENIA!!!;***    Dziękuję za uwagę!

Pozdrawiam Kuro Lady~~.<3

16 komentarzy:

  1. Rozdział świetny jak zawsze! Erza ma siostrę no nieźle byle jej Jellaja nie obiła. o.o Życzę weny i pozdrawiam ~Meyki~
    P.S. Powodzenia z zakładem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam !!! Od jakiegoś czasu czytam twojego bloga i muszę przyznać, że jest świetny :) Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały i mam nadzieję, że wygrasz zakład <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema!Bardzo mi się podoba twój blog, jeden i drugi :-) Sorry, że dopiero teraz komentuje, ale nie mogłam się oderwać ^^ Na kolejne notki czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia z zakładem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey !! Twój blog jest świetny, z każdym rozdziałem coraz to bardziej zaskakujący :)Oby tak dalej !! Trzymam kciuki z zakładem xD

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdział bardzo ciekawy^^
    nie myślałam że Erza może mieć siostrę

    życzę dużoooo weny
    pozdrawiam
    ~Toshiko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Czytam tego bloga od dłuższego czasu ale dopiero teraz zaczynam komentowanie. Mam nadzieje że wygrasz zakład;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy bloog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce pisać tego samego co wszyscy ale blog to ty masz ciekawy xP Ejj no ludzie !! nabijajcie komentarze bo ciekawy jestem jak jej przyjaciółka wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę masz talent, trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Fairy Tail,twój blog też

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie powtarzać tego co inni już powiedzieli, ale naprawde musze,jesteś świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. No więc powinnaś mi zdrowo strzelić z liścia, że nie komentowałam Twoich notek. Przepraszam! Tak mnie wciągnełaś w swoje opowiadanie, że o tym zapominałam.
    Blog jest świetny, czytam go już od dłuższego czasu, i nie mam zamiaru przestać^^
    Zazdroszczę Ci pomysłów, i zapału z jakim go prowadzisz;>
    Nie masz pojęcia jakiego mam banana na twarzy, jak pojawia mi się wiadomość, że jest nowy rozdział. Ta radość porównywalna jest z radością dostawania prezentów na urodzinki;)

    A teraz coś konkretnego. Jestem straszną fanką LucyxNatsu, więc dodatkowo masz za to ogromnego plusa;> Myślę, że w mandze też coś między nimi jest, ale Mashima Hiro dobrze to ukrywa^^
    Oczywiście Erza, Gray, Juvia i cała paczka wystepując u Ciebie przyprawia mnie o radosny humorek;)

    Oby tak dalej! Ach no i nie zapominajmy o Mayi! Czekamy na jej fotki;D

    Ale się rozpisałam, normalnie przesadziłam ;>
    Pozdrawiam, i czekam na nexta ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. No i co by tu jeszcze napisać....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest 15 komentarzy, więc niedługo zobaczymy zdjęcia Twojej przyjaciółki ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. No i mamy tych 15 komentarzy :D. Erza ma siostrę - super!!!

    OdpowiedzUsuń