poniedziałek, 27 maja 2013

Korean Dreams Blog Tag

Korean Dreams Blog Tag

Jako, że Chizuru mnie nominowała to postanowiłam w końcu to dodać. Pragnę bardzo podziękować Chizuru za otagowanie mnie oraz gorąco przeprosić, że za pierwszym razem nie zauważyłam jej komentarza oraz za to że tak późno to piszę. Mam nadzieję, że mi wybaczysz kochana Chizuru. Jak chcesz to padnę przed tobą na kolana! Jeszcze raz przepraszam i dziękuję~!
 Zasady: 

1. Wstawić powyższy obrazek.
2. Podziękować osobie która cię otagowała.
3. Nominować jakąkolwiek liczbę blogów do tego tagu, które według ciebie na to zasługują lub po prostu je lubisz ;D (ale nie tą osobę która otagowała ciebie)

A teraz najważniejsze:

4. Opowiadasz o swoich 3 marzeniach. Jakich chcesz, mogą to być największe lub te mniejsze, zupełnie pokręcone lub bardziej realne.
5. Odpowiadasz na pytanie: Czy warto marzyć? Dlaczego?

Oto moje 3 marzenia! (Proszę się nie śmiać.xD)
1. Od zawsze chciałam zostać powieściopisarką, która będzie bardziej znana niż J.K.Rowling czy J.R.R.Tolkien. Uwielbiam pisać i wymyślać nowe rzeczy, więc takie marzenie u mnie to normalka. ;D Chociaż nie wiem czy jest to możliwe, a wy jak sądzicie? 
2. Kiedyś również chciałam chociaż raz wzbić się w powietrze i latać jak ptak. Nieraz nawet do dzisiaj troszkę po cichu o tym marzę. Chciałabym poznać to uczucie jak się lata, to powietrze i zobaczyć wszystko oczami ptaka. 
3. A to ostatnie marzenie jest najbardziej szalone! Odkąd byłam mała chciałam zrobić sobie zdjęcie z każdym człowiekiem na świecie! Ciekawe ile by mi to zajęło...xD Ciekawe czy w ogóle by mi się udało! xD To takie wręcz dziwne marzenie.;D
Jak widać moje marzenia nigdy się nie spełnią, ale marzyć zawsze można. <3

Czy warto marzyć? Dlaczego?
Moim zdaniem warto, ponieważ bez marzeń byśmy byli pustymi skorupami żyjącymi z dnia na dzień monotonnym życiem. Bez marzeń nie było by radości czy celu w życiu. Marzenie jest nieodłączną częścią człowieka. Każdy człowiek potrzebuje marzenia i każdy jakieś marzenie ma, niezależnie od tego czy duże czy małe to jednak je ma i na myśl o nim uśmiecha się i jest szczęśliwy. Marzenia to sens naszego życia. 


Otagowani przeze mnie:
Kuroineko ----------->  http://szalonamiloscsasukehinata.blogspot.com/
Ogniokrwista --------> http://notatnik-hinaty-hyuugi.blogspot.com/
DarkHappy -chan ------> http://akemi-w-fairytail.blogspot.com/
Lu-chan -------------------> http://nalumojeopowiadanie.blogspot.com/
Kita Senji -----------------> http://nalu-moja-historia.blogspot.com/

I to wszystko! Dziękuję za uwagę! <3 Następny rozdział pojawi się już wkrótce! Pozdrawiam Kuro Lady~! ;***

2 komentarze:

  1. Nic nie szkodzi xD Jeśli już ktoś ma przed kimś padać na kolana, to ja przed wami xD Obiecałam rozdział do niedzieli, ale weekend przesiedziałam pod kocem :< Ale już właściwie wydobrzałam ^^
    Ja też chciałam być sławniejsza od Rowling xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blok :). może wejdziesz na mój :D http://anime-blog-spot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń