czwartek, 14 lutego 2013

Przepraszam

Przepraszam.

Dziś nie będzie rozdziału specjalnego. Przepraszam ale jestem chora i czuję się tak jakby w mojej głowie odbywała się jakaś wojna. Serdzecznie przepraszam i naprawdę żałuję że was zawiodłam. Rozdział walentynkowy pojawi się najprawdopodobniej w tą sobotę lub niedzielę. Może wtedy już nie będziecie chcieli tego czytać ale nic na to nie poradzę ponieważ nawet nie mam dostępu do komputera i piszę z telefonu. Naprawdę przepraszam i mam nadzieję że zrozumiecie.
Pozdrawiam Kuro Lady~.

7 komentarzy:

  1. jasne , że ja bd mieć ochotę to przeczytać ^^ zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo ostrego bólu w palcach chcę ci oznajmić, że poczekam na specjal. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedactwoo :( Ale nie przemój się , i nei gadaj że nie bd chcieli już tego czytać . Ważne ze napiszesz , a nie zosatwisz , chyba lepsze to niż nic , co nie ? ^^ Napewno wszyscy bd chcieli przeczytać twoj rozdział ^^ Zapraszam do mnie , weny zycze i szybkiego powrotu do zdrowia też życze ^^ ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed walentynkami, w walentynki czy po - twój special zawsze mile widziany ;) Ale teraz o tym nie myśl tylko przede wszystkim zdrowiej! Więc duuużo, dużo zdrówka Ci życzę i byś szybko doszła do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, w mojej głowie też jest w tym momencie zamęt i też spóźniłam się z wpisem na bloga xd
    Na pewno wszystko pójdzie dobrze :)
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga:
    chizuru-chama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. Hej, chciałabym cie powiadomić że zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu: http://natsulucystory.blogspot.co.uk/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń