wtorek, 2 października 2012

Rozdział 47 - "Przygotowania do wycieczki klasowej"

Rozdział 47

Większość uczniów następnego dnia jeszcze przypominała sobie ekscytujące wydarzenia z Dnia Sportu. Kolejnym najbliższym ważnym wydarzeniem było wystawianie sztuk przez klasy trzecie na forum szkoły. Klasa specjalna przedstawiała "Romeo i Julia", ale zamierzali zacząć przygotowania do tego po wycieczce klasowej. Dzisiejszego dnia zajmowali się właśnie planem swojej nagrody. Makarov usiadł na biurku i zaczął wymieniać.
-Erza przekażesz dyrektorowi kiedy jedziemy i kiedy wracamy oraz załatwisz zgody.
-Dobrze!
-Jellal zajmie się organizacją posiłków.
-Tak!
-Natsu i Lucy zapewnią nam jakieś rozrywki.
-Ale się napaliłem!
-Gray i Gajeel zajmiecie się załatwieniem odpowiedniego sprzętu wspinaczkowego.
-Zostawcie to nam!
-Juvia sprawdzi pogodę.
-Okej.
-Cana zajmij się alkoholem. Tylko wiesz, tak po cichu.
-Tak sensei!
-Mira i Elfman zajmą się muzyką.
-Dobrze.
-A Loki dzięki swoim znajomością z kobietami niech załatwi nam nocleg.
-Ile gwiazdek ma mieć hotel?
-Wystarczą trzy.
-Okej.
-Do roboty!-krzyknął Makarov.
-Tak jest!
 
Wszyscy zabrali się za swoje zadania. Erza szybko napisała na komputerze zgody, wydrukowała odpowiednią ilość i rozdała wszystkim, zapisała termin ich wycieczki i tylko czekała na powrót podpisanych zgód. Jellal zajął się sporządzeniem menu i kasą na kupno składników. On i Erza byli świetnymi kucharzami. Natsu i Lucy wymyślali różne gry i zabawy. Ich lista wyglądała dosyć niechlujnie, ponieważ kolejność była kompletnie pomieszana oraz kartka była cała pomazana od kreślenia.
1."Prawda czy wyzwanie?"
2."Rozbierany Poker"
3."Bitwa na poduszki"
4."Chowany w wersji Fairy Tail"
5."Siłowanie się na rękę"
6."Pokaz fajerwerków"
7."Koncert"
8."Złap i zgadnij kto to"
9."Znajdź wskazany przedmiot"
10."Pobyt w gorących źródłach" (To zaproponował Natsu, ponieważ miał nadzieję na podglądanie.xD)
11."Znajdź kulkę w jednym z trzech kubków"
12."Wróżenie"
13."Straszne historie"
14."Test odwagi"
Zaplanowali wszystko na każdy dzień. Będą tam tydzień, więc 2 gry w ciągu dnia. Wyszło im to całkiem dobrze. Lucy jeszcze raz przejrzała listę i zaakceptowała ją, a Natsu uśmiechnął się tajemniczo oraz w jego oczach pojawiły się gwiazdki.

 
Gray i Gajeel całkiem dobrze się dogadywali. Oboje lubili ekstremalne wspinaczki i wyścigi motocyklowe. Razem zajęcie się sprzętem do wspinaczki było dla nich bardzo łatwe. Po zrobieniu swojego zadania zaczęli poważną rozmowę na temat ich zainteresowań. Juvia zaś sprawdziła dokładnie pogodę i porównała ją ze swoimi przeczuciami. Jej przeczucia często się sprawdzały była chodzącą pogodynką, lepszą niż nie jeden profesjonalny sprzęt. Spisała pogodę w specjalnej tabeli i przekazała ją staruszkowi. Cana załatwiła alkohol z niezwykłą precyzją, ponieważ zrobiła to szybko i nikt o tym nawet nie wiedział. Gdy ktoś ją o to pytał zachowywała kamienną twarz i mówiła kłamstwo w które każdy nauczyciel wierzył oprócz Makarova, który bardzo dobrze ją znał. Była tak wielką wielbicielką alkoholu, że w mieszkaniu miała butelkę po każdym możliwym trunku. Gdy tylko ktoś nalał jej coś do kieliszka mogła stwierdzić jaki to rodzaj alkoholu, nazwę oraz rocznik. Każdy u niej zasięgał rad na temat alkoholu na przykład "Jakie jest najlepsze wino?".

 
Mira i Elfman zajęli się muzyką. Zebrali dwa pudła płyt z różnymi piosenkami, różnych gatunków. Wzięli swoje głośniki i odtwarzacz. Zabrali również mikrofon i gitarę, aby śpiewać samodzielnie i zrobić Karaoke, które miało być niespodzianką, więc nikomu ani słowa, dobrze? Loki załatwił trzy gwiazdkowy hotel, którego właścicielką była jego poprzednia dziewczyna i obiecał jej randkę, więc wszystko było gotowe. Każdy oddał swoją część, zebrano wszystko do kupy i przedstawiono dyrektorowi. Zgodził się i podpisał odpowiedni dokument bez zbędnych formalności. Nie mogli się już doczekać. Wiadomo było, że będzie to wspaniała wycieczka klasy specjalnej. Wspaniała, ale również dziwna i zabawna. Do wycieczki zostały trzy dni, każdy musiał się odpowiednio przygotować.

C.D.N~.

Mam nadzieję, że się podobało!^^ Przepraszam za to drobne spóźnienie,

ale przez szkołę w ogóle nie mam czasu i ledwo żyję, więc proszę o 

cierpliwość i wyrozumiałość! Niezbyt ciekawy rozdział, ale 

postaram się, aby kolejne były ciekawsze i pełne akcji!

Ten rozdział 47 dedykuję moim czytelnikom:

Yasha

- Reneé Jakubowska

- Uni

- Shayia

- Lucy-nemu

- Kotoko Azuhara

- Toshiko Mika

- Animka - chan

- Ogniokrwista

- Milajla

- Lu-chan

Dziękuję wam za wasze ciepłe słowa, które zawsze dodają mi otuchy i

siły do pisania dalszych rozdziałów. Mam nadzieję, że dalej będziecie 

mnie wspierać!;*** Dziękuję również wszystkim innym czytelnikom

za to, że są i wpierają mnie mentalnie bez wyrażania niczego słowami.

Pozdrawiam Kuro Lady~.<3

19 komentarzy:

  1. Np. taka ja ale skomentuje wreszcie bo bardzo już chcę kolejny rozdział ... zwłaszcza, że choruje i nie mam co robić. ;p Świetnie piszesz i pisz dalej dużo weny i czasu na pisanie. ;3 Pozdrawiam Meyki @_@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia!;* Postaram się napisać kolejny rozdział jak najszybciej i jak najlepiej!^^
      Pozdrawiam Kuro Lady~.

      Usuń
  2. Ja też dziękuję za dedykację , rozdział extra i już nie mogę się doczekać kolejnego. Pozdrawiam i życzę weny ;* , ale również zapraszam do siebie na 4 rozdział . Papatki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za dedykację ^^ .. A co do rozdziału, jak zawszę się nie zawiodłam był świetny :3.. Nie mogę się doczekać co się wydarzy na wycieczce @.@ Życzę weny oraz powodzenia w szkolę :D
    Pozdrawiam Milajla *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Postaram się wymyślić coś zabawnego.xD I dziękuję.<3

      Usuń
  4. Matko ^^. Wielkie dzięki za dedykację.

    Czekam co się wydarzy dalej. Wycieczka klasowa. Też bym chciała się przejechać :(

    Rozdzialik świetny, życzę inspiracji ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co.;D Ja też bym chciała pojechać dlatego powstał ten pomysł z wycieczką, ale mam teraz taki rok, że będzie sama nauka i zero wyjazdów.T-T Dziękuję.;*

      Usuń
  5. Dziękuje za dedykacje, tego się nie spodziewałam.
    Rozdział krótki, ale ciekawy. Nie mogę się doczekać na następny. Życzę Weny.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiech Natsu po wypisaniu tej listy - haha ^^ aż się boję, co on tam jeszcze wymyśli ;D
    Rozdział - świetny!
    Życzę dużo inspiracji i dużo wolnego czasu na napisanie kolejnego rozdziału ;D
    Pozdrawiam i dziękuję za dedykację ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha co ja widze xD Tak samo jak ty podziękowałam za komentarze innych a tu widze to samo i to nawet jedno dla mnie ;o! Bardzo Ci dziękuje ;***
    Ja też jestem ciekawa jak będą wyglądały te zabawy i co knuje Natsu...ten błysk w oczach - przerażające :D Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja powinnam dziękować. Twoje rozdziały wciągają każdego kto przeczyta chociaż kawałek. Jest to najlepsze opowiadanie o Fairy Tail jakie czytałam ;* Bardzo,a le to bardzo podoba mi się twój styl pisania, prosty i .. no i po prostu idealnie!! Czekam z niecierpliwością na kolejne notki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za dedykacje.
    Rozdział bardzo mi się podoba. Ale czemu mam wrażenie, że próbujesz przyśpieszyć akcję tak, aby szkoła się szybko skończyła? ; _ ; Oczywiście mi się tylko zdaje, bo chora jestem. / Nie ma to jak tańczenie Oppa Gangnam style i nyan cata na środku ulicy w deszczu / i mam gorączke, więc cii. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, muszę ci wielce podziękować :D
    Dostarczyłaś mi lekturkę na dzisiaj ^^ Podoba mi się twój styl pisania, pomysły masz świetne! Obrazek Lucy x Natsu dobijający xDDD
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na:
    chce-tu-zostac.blogspot.com
    Dodaje do linek ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. rodział piękny^^
    dziękuję bardzo za dedykację i życzę dużo weny ;)
    i zapraszam do siebie na: love-fairy-tail.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś kochana
    a co do rozdziałku to świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział! Nie mogłam przestać się śmiać! Podziwiam twoją wyobraźnie...<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. już nie moigę doczekać się tej wycieczki coś czuję że będzie ciekawie. he he he :3 ojj ntasu ty zboczuchu ale i tak go kocham.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te gwiazdki w oczach Natsu!!! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń