wtorek, 15 maja 2012

Rozdział 6 - "Natsu"

Rozdział 6

Natsu szedł do szkoły myśląc nad wydarzeniami z "tego" dnia (aut.:Tak, tak, Natsu myślał, chociaż nie często to się zdarza.xD). Zastanawiał się co ma zrobić i co powiedzieć Lucy, gdy ją zobaczy. Nie był także pewny czy ją lubi i czy można jej zaufać jako nowej. Chciał zrobić jej test, ale  nie wiedział jaki i te różne myśli dręczyły go do samej szkoły. Wszedł do klasy i krzyknął.

-Siema gnojki!

-Dobry Natsu.

-Cześć.

-Co tam?

Wszyscy odpowiedzieli mu w różny sposób, po chwili podeszła do niego Lucy.

-Witaj Natsu. Jak się masz?

-Taaa...spoko.-mimowolnie spojrzał na jej duży dekolt i zarumienił się. Chłopacy wychwycili to i od razu podeszli do niego i zarzucili mu ramiona na szyję i odciągnęli kawałek dalej.

-Oj...Natsu nie mów, że się zakochałeś!-naśmiewał się Gray.

-To niesprawiedliwe stary, ja chciałem pierwszy chodzić z naszą nową.-skarżył się Loki.

-Grrrr...ja wcale się nie zakochałem!-krzyknął różowo-włosy i wykopał ich przez okno.

 

-Stało się coś?-zapytała blondynka.

-Nie, nie, nie! To nic takiego. Nie przejmuj się.-odpowiedział poddenerwowany.

-Okej.-uśmiechnęła się i podeszła do dziewczyn z którymi zaczęła żywo rozmawiać. Loki i Gray weszli z powrotem przez okno i krzyczeli.

-Jak śmiałeś Natsu!!!

Po chwili ich kłótni do sali wszedł nauczyciel i zaczął lekcję.

PO LEKCJACH~!

Lucy wracała do domu podśpiewując i radośnie podskakując. Była bardzo szczęśliwa, że w końcu ludzie z klasy zaczęli z nią rozmawiać. Bardzo polubiła Levi, Erzę, Gray'a, Lokiego i innych, a zwłaszcza Natsu. Zastanawiając się co do niego czuje doszła do domu.

KONIEC~.;*

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle super tylo szkoda ze takie to krutkie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. NATSU SIĘ ZAKOCHAŁ *spoglądając na jej cycki hmmm... dość dziwne ale słodkie* :3 zakochałam się w twoim opowiadaniu *kleka i bije pokłony kładać twarz na podłodzze* bądź moją mistrzynią !

    OdpowiedzUsuń
  3. Za krótko!!! Natsu się rumieni!!! Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz racje natu rzadko muśli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko! *wali głową o biurko*
    A: Ej, ej, ale... NATSU MYŚLAŁ!!!??? O JA... JAK NATSU MYŚLAŁ TO JA SIE NIE ZDZIWIE JAK KROWY ZACZNĄ LATAĆ I SPADNIE DESZCZ ŚWIŃ!!!
    Pozdrawia M~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MASZ RACJE TERAZ TO NIC MNIE NIE ZDZIWI, ALE MAM JEDNO PYTANIE, CZY NATSU MA MÓZG???????????? PO TYM TO JA NIE WIEM :P

      Usuń